//Atieyshahrom
MLM ?

Aug 9, 2012 @ 5:10 PM | 0 Comment [s]


السلام عليكم

truely . nie mmg ikhlas nk kongsikan . berdasarkan knowledge lah an .
kalu kowg tahu apakah itu MLM ? okeh .. kalu kowg nak tahu juga gambar kat atas nie lah MLM . 
MLM kalu kowg nak tau dia cam ajak kawan n kawan join . Tapi memang memerlukan utk kowg membuat pembayaran WAJIB . kowg yang dah masuk akan ajak kawan kowg masuk, kawan kowg yang dah masuk pun mengajak kawannya masuk dan sampailah seterusnya . 
tapii!!
PERHATIAN kepada owg yang sangat malas utk mencari kawan tu .
xpayah nak cuba utk join . sebab kowg telah membuat satu benda diluar kemampuan kowg .
so matikan niat masing-masing .
hope sgt!!
cite kat parent kowg kalu kowg nak sgt msuk kan .
because kowg masih ag ada bawah tnggungjawab mereka . 
kalu ada ppew yang berlaku camne ? kowg nak kena halau ngan diowg .
why kena halau ? mst la sbb kowg asyik xdapat income n then xde duit . and then col mak .
transfer duit ,
NAHHH !
tapi xmustahil ad owg yang jadi jutawan kerana MLM . bergantung kepada kesungguhan masing-masing


banyak MLM kat Malaysia nie antaranya
-herbalife (produk kesihatan)
-tupperware (bekas-bekas makanan)
-zhulian (barang kemas)
-amway
-cosway
-avon
-CNI
-score a

tuu jea yang cik tau
(saya free MLM)


Older Post | Newer Post
Tuan Rumah


Hye!sila sila meng follow mukabuka and insta
fb : atieyshahrom
ig : atieyshahrom
igshop: ig_unik_murah
atieyshahrom@gmail.com

Puteri JASMINE

Hye! Welcome to my blog!! Follow me if u like this blog . *Wink*
 sayang ^.~
lalala!~!

Diary About Stuff Site


pesanan!


Follow!



The Credits!


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Atieyshahrom

Best View at GOOGLE CHROME!