//Atieyshahrom
cuti

Jan 11, 2013 @ 1:04 PM | 0 Comment [s]

NAKbalikUMAH!
okeh fine !
18jan nie suma budak2 u batch aq n course aq dah balik
aku?
hurm still stay kat cnie
it because i have program kenegaraan .
after kngraan kem berterusan n the last one annual camp
mmg hell la ase nye
tapi xpe utk sem1 n sem 2 nie . kali nie jea cuti sem yang aq xdapat aseee
hahaha
okeh yang rasa bahagianya 
after alek dri annual camp tuu
dengan mke yang oenuh jelaga n sgt buruk tuu
aq akan pergi holiday ke trngganu
HARAP2 kakak aq msih kenal aku ag an 
aku akan ke sana dan mnghabiskan cuti2 aku berlalu di sana 
nampak aku dah planning dah . 
yes! 
harap semuanya berjalan dengan lancar


see you (:



Older Post | Newer Post
Tuan Rumah


Hye!sila sila meng follow mukabuka and insta
fb : atieyshahrom
ig : atieyshahrom
igshop: ig_unik_murah
atieyshahrom@gmail.com

Puteri JASMINE

Hye! Welcome to my blog!! Follow me if u like this blog . *Wink*
 sayang ^.~
lalala!~!

Diary About Stuff Site


pesanan!


Follow!



The Credits!


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Atieyshahrom

Best View at GOOGLE CHROME!