//Atieyshahrom
wallahualam =)

Jan 2, 2013 @ 5:56 PM | 0 Comment [s]

L O V E
kelakar betul.
bru jea ase xmau love dah tapi knp ia hadir sekarang?
H U R M !
stdy kat sini dekat 2 kali aku tolak mentah2 org tu
Y E S !
agak ganas tolakan aku tu
mmg sbnrnya nk sgt minx maaf budak tuu
tapi agak M A L A S !!
CERITA CINTA!
erk mulanya nak kawan jea ngan dye
T A P I !!
aku rasa dye sgt selesa ngan aku.
why ! why ! why !
ALHAMDULILLAH !
tangan xbertepuk sebelah tgn .
ofcoz lah xbunyi an klu tepuk sebelah tgn.
dye pown sukekan aku
walaupun aku nie xde ciri2 wanita melayu terakhir an
dengan muka bru lepas sunburn
apa pown insyaallah aku akan jaga hati aku utk dye
until jannah ! <3


Older Post | Newer Post
Tuan Rumah


Hye!sila sila meng follow mukabuka and insta
fb : atieyshahrom
ig : atieyshahrom
igshop: ig_unik_murah
atieyshahrom@gmail.com

Puteri JASMINE

Hye! Welcome to my blog!! Follow me if u like this blog . *Wink*
 sayang ^.~
lalala!~!

Diary About Stuff Site


pesanan!


Follow!



The Credits!


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Atieyshahrom

Best View at GOOGLE CHROME!