//Atieyshahrom
akhirnya !

Feb 20, 2013 @ 9:24 AM | 0 Comment [s]

yes !
pada 17feb akhirnya latihan dah abis
mmg syukur sgt aku dapat lakukannya smpai tamat
xde mental yang aku ase
aku happy jea kat sne
walau apa pun yang penat aku ase tapi itu cuma sikit
esok dah aku xrasa penat tuu
aku ase sgt bangga sbb dapat buat benda tu suma
nampak kegembiraan kat pic aku tuu haaaa

wlaupun aku yang paling kecik kat dalam batch akuu
aku xrasakan itu satu kelemahan
malah aku jadikan itu satu keistimewaan aku

ingt lagi time interview ae tuu
nyaris2 aku xdapat join .
tapi xtau cmne aku dapat juga join atas bantuan suma staff aku n aku kekal smpai ke ae ini. INSYAALLAH.

kelakar juga rasa
klu dulu tgk askar wataniah yang lain buat latihan depan umah
mesti aku gelak2
tapi skunk..
aku yang rasai segalanya
mmg aku tabik la spe yang dapat tamatkan benda ni suma smpai tauliah!
cayalah


sayang suma skuad akuu !





Older Post | Newer Post
Tuan Rumah


Hye!sila sila meng follow mukabuka and insta
fb : atieyshahrom
ig : atieyshahrom
igshop: ig_unik_murah
atieyshahrom@gmail.com

Puteri JASMINE

Hye! Welcome to my blog!! Follow me if u like this blog . *Wink*
 sayang ^.~
lalala!~!

Diary About Stuff Site


pesanan!


Follow!



The Credits!


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Atieyshahrom

Best View at GOOGLE CHROME!