//Atieyshahrom
feeling

May 19, 2013 @ 11:00 PM | 0 Comment [s]

first time kowt aku touching giler ngan skuad aku nie
hurm !
please lah jaga perasaan owg laen.
yea hakikatnya mungkin sbb aku xpenah menjaga hty kowg
mungkin nie yang aku dapat dari kowg kan
huhu
2 times i get same meaning letter
okeh first water rafting
aku positive dlu sbb mungkin owg tu xkenal aku sape an
tapi nie letter utk skuad kowt
at least nak bagi pown bg la yang semangat sikit .
nie x . makin terok aytnya nie
kowg mmg suke ke sakitkan hty skuad2 kowg nie?
bukan aku jea yang terkena. ramai ag
tapi mungkin aku amik benda nie sbgai satu pengutukan kat dri aku nie sbbnya
aku sgt sensitive. sangat sensitive owgnya
hope paam lah.
kalu cmnie lah kowg makin rmai yang kuar baris lah kowt .
kowg memerlukan each other.
mungkin kowg xterasa ag kowt , sbb kte xkenal lame ag kowt!
=(


Older Post | Newer Post
Tuan Rumah


Hye!sila sila meng follow mukabuka and insta
fb : atieyshahrom
ig : atieyshahrom
igshop: ig_unik_murah
atieyshahrom@gmail.com

Puteri JASMINE

Hye! Welcome to my blog!! Follow me if u like this blog . *Wink*
 sayang ^.~
lalala!~!

Diary About Stuff Site


pesanan!


Follow!



The Credits!


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Atieyshahrom

Best View at GOOGLE CHROME!