//Atieyshahrom
CTU 551

Jun 29, 2013 @ 9:14 PM | 0 Comment [s]

okeh paper ctu 551 pown dah abis
macam biasa aytnya
dapat jawab jea macam biasa tapi xsure btol ke x. 
okeh time mood2 exam nie byk plak feeling yang xbest
aku sesowg kat bilik 
tanpa roomate
okeh skunk mmg betol lah kalu owg sedih dye akan cari kita
time kte happy lupe segalanya
=(
Ya Allah jika itulah kehendak Mu aku rela
aku rela menggantikan semua kehilangan tersebut dengan kegemilangan yang akan mendatang
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui segala yang berlaku
Jika Engkau tarikkan semua rasa sayang makhluk lain terhadapku aku rela juga Ya Allah
sesungguhnya aku mahukan kasih sayang dariMu , yang hakiki
dan Maha Penyayang !!
mungkin kealpaan yang telah aku lakukan ini sehinggakan berlaku jarak antara kita 
dengan segala yang Engkau lakukan aku cuba berubah untuk mendekatkan diri denganMu
berikanlah aku kekuatan untuk meneruskan perjuangan ku ini Ya Allah
Sekiranya Sem ini aku xmampu membawanya, aku rela gugurkan salah satu yang melalaikan ku selama ini
InsyaAllah ! 


Older Post | Newer Post
Tuan Rumah


Hye!sila sila meng follow mukabuka and insta
fb : atieyshahrom
ig : atieyshahrom
igshop: ig_unik_murah
atieyshahrom@gmail.com

Puteri JASMINE

Hye! Welcome to my blog!! Follow me if u like this blog . *Wink*
 sayang ^.~
lalala!~!

Diary About Stuff Site


pesanan!


Follow!



The Credits!


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Atieyshahrom

Best View at GOOGLE CHROME!