//Atieyshahrom
hurm !~

Jun 16, 2013 @ 8:56 PM | 0 Comment [s]

hurm . awak kenapa awak marah saya?
awak xpenah marah saya sebelom nie.
tapi kenapa saya cakap camtu awak terus marah saya?
saya main-main jea.
erm kite masih xkenal sesame kite lagi
kalu kite kenal sesame sendiri mesti awak xmarah saya kan.
erm 
kalu awak nak tau skarang saya menangis sbb awak.
mesti agak jelik awak dgar kan.
tapi nie lah yang sebenarnya,
saya rindu sangat kat awak,saya teringin nak dengar suara awak
tapi bile awak col then marah saya saya rasa sangat sedih =(
-.-"
saya tahu awak penat , sowi yea awak ,,
saya suka kacu time awak sgt busy !
saya xfaham awakkn , macam mana lah awak nak paham saya kan 



Older Post | Newer Post
Tuan Rumah


Hye!sila sila meng follow mukabuka and insta
fb : atieyshahrom
ig : atieyshahrom
igshop: ig_unik_murah
atieyshahrom@gmail.com

Puteri JASMINE

Hye! Welcome to my blog!! Follow me if u like this blog . *Wink*
 sayang ^.~
lalala!~!

Diary About Stuff Site


pesanan!


Follow!



The Credits!


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Atieyshahrom

Best View at GOOGLE CHROME!