//Atieyshahrom
confuse .

Jul 7, 2013 @ 11:53 PM | 0 Comment [s]

hurm entah la ngan diri nie
bukan atiey saje2 nk keluar dari hidup dye
tapi atiey rasa better klu kami nie kawan jea
yes . klu more then kawan mesti akan rasa laen macam
atiey akan mula jeles ngan smua kawan2 dye
klu dye xmsj sehari mst atiey dah bising2
atiey nak kan perhatian dri dye
klu dah mula xdapat perhatian mulalah macam2 jadi
gaduh sane gduh sini
terasa sana sini
suma pakat dok rasa lah
plus. kadang kalu laki tu mula nk dapatkan kite kowg akan perasan perangai dye
before and after
erm.
ntahlah
mybe atiey jea kowt rasa perangai dye laen before and after kowt !~
hope awak baca lah yea kenapa saya wt macam tu kat awak
saya tau awak makin busy
so saya keluar dari hidup awak supaya awak akan ada more time utk diri awak sndri
time kasih jadi mr.koala saya selama nie
saya jahat kat awak kan
sorry
kalau ada jodoh xkemana
ikowt awaklah nk fikir saya apa k
sbb saya sayangkn awak saya wt awak macam nie
saya xmau susahkan awak fikirkan kerenah saya nie


Older Post | Newer Post
Tuan Rumah


Hye!sila sila meng follow mukabuka and insta
fb : atieyshahrom
ig : atieyshahrom
igshop: ig_unik_murah
atieyshahrom@gmail.com

Puteri JASMINE

Hye! Welcome to my blog!! Follow me if u like this blog . *Wink*
 sayang ^.~
lalala!~!

Diary About Stuff Site


pesanan!


Follow!



The Credits!


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Atieyshahrom

Best View at GOOGLE CHROME!